گزارش کار آزمایشگاه کنترل(festo)


گزارش کار آزمایشگاه کنترل(festo)

در یک فرایند صنعتی برای رسیدن به نتیجه مطلوب و مورد نظر،لازم است آن فرایند در شرایط خاصی انجام شود.از این رو در مباحث کنترلی همیشه با مسائلی روبرو هستیم که در آن ها چندین متغیر از قبیل دما، فشار، سرعت و... تحت شرایط خاصی کنترل شوند واز آن جایی که مباحث کنترلی اغلب پیچیده وفهم نسبتا دشواری دارند،روش های گوناگونی برای هریک از این سیستم ها ارائه شده است.

یکی از روش هایی که برای حل مسائل کنترلی استفاده می شود،در نظر گرفتن یک مدل ریاضی برای هریک از اجزای موجود در سیستم می باشد. ولی از آنجایی که این روش نیازمند تسلط کافی بر مباحث کنترلی می باشد، برای مسائل آموزشی کنترل بهتر است از روش های دیگری استفاده کرد.مثلا با استفاده از پاسخ زمانی سیستم به ورودی پله، می توان ویژگی ها وپارامترهای کلی سیستم را به دست آورد. هر چند این روش دقیق نمی باشد. اما به دلیل سادگی در این جا ازآن استفاده کرده ایم.

در حالت کلی، کنترل به دو صورت حلقه بسته وحلقه باز صورت می پذیرد ولی سیستم حلقه بسته به دلیل فیدبک گرفتن از سیستم دقیق تر ومناسب تر می باشد وامروزه کاربرد گسترده ای در صنعت دارد.

هدف سیستم های کنترلی عموما تعقیب مقدار مرجع و یا حذف اثر ورودی مزاحم می باشد که بسته به شرایط خواسته شده می توان از روش های گوناگونی برای طراحی کنترل کننده ها استفاده نمود.......


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 205

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما